Iris in town part 2

21 juni 2017 - The Gap, Australië

2 juni : we worden wakker onderkoeld en beslissen dan ook een dag vroeg terug naar brisbane te gaan en een pretparken te doen maar vandaag dus een dagje bron bay, Ik ga vragen of we een dag vroeger mogen uitchecken , geen probleem natuurlijk maar we krijgen onze centjes niet terug , fuck want goedkoop is het niet echt , ik vraag we extra dekens , lees fleesekes want van dekens hebben ze hier nog niet gehoord . Ik pick ontbijt op en dan kunnen we lekker samen ontbijten.
Vandaag gaan we byron by lighthouse trial hiken 18 km maar het is super mooi ! Langs de zee en vele trapjes naar boven maar het lukt ons best! Echt een super Nice view ook en dan weer terug naar beneden natuurlijk, eens terug in het centrum aangekomen gaan we lunchen want eefje heeft grote honger natuurlijk en eefje eet een lekkere vegan sausiche roll njam njam , daarna gaan we nog inkopen doen want we eten spaghetti vanavond , alles wat we nodig hebben is in discount today, dus wij blij! We wandelen terug en Iris kookt pasta , nog wat chillen en bedje in .

za 3 juni : vandaag gaan we zonnen dus pakken onze strandzak in en ontbijten en of we go . We liggen lekker te zonnen en na een halve dag gaan we lekker lunchen , we vinden een kei gezellig restaurantje en ik eet een super lekkere advokado bun .er hangt een bord schoenen verplicht , dus Iris was in haar noppies, Het is happy hour dus een goedkoop maar super lekker wijntje kan er wel in ,haha!
We lopen nog wat rond langs de winkeltjes en zoeken de markt , ja onvindbaar dus beslissen we omdat het al donker is om naar onze staan caravan te gaan voor onze láátste nacht en we eten ... juist ja noodles . Slaapwel !

zo 4 juni : vandaag ontbijten we en vertrekken we naar movie world, een uurtje rijden en we vinden het heel gemakkelijk, op het eerste zicht lijkt het super tof en we doen dan ook een mega grave achtbaan maar voor de rest zijn er weinig attracties en ook een paar in onderhoud dus dat is jammer , we zien een stundshow van catwoman en eten een burger en dan rijden we door naar brisbane , terug naar mijn thuis weg van huis , we gaan s avonds even een pizzatje eten want Iris is de noodles beu en daarna zijn Chris en Charlotte thuis dus kunnende verhalen beginnen , op tijd naar ben want morgen is Iris haar laatste dagje is Australië.

Ma 5 juni : we gaan vandaag samen met Charlotte een dagje naar de stad en south brisbane want Iris wilt graag een mooie foto met het brisbane bord, dus we maken ons klaar eten eerst wat toast my favorite pindabutter jelly en Iris vegimite das een typische Australisch smeersel dat echt super zout is en ik vind het ranzig maar iris is een fan. Daarna vertrekken we en nemen we de bus naar de stad en eerste stop is het Brisbane bord na wat foto's en grappige momenten met bepaalde dames dat op het bord klimmen maar er niet meer afgeraken haha . Dan gaàn we door naar south brisbane dat nog altijd super mooi is na een paar keer , we doen nog wat souvenirwinkels en gaan bij de Mexicaan lunchen en het is heerlijk , daarna wandelen we helemaal naar de stad en winkelen nog een beetje en daarna nemen we de bus naar huis terug .
Savonds eten we dumplings met overheerlijke buns en Japanse bonen . Nog wat gezellig babellen en dan naar bedje want Iris en ik moeten vroeg opstaan morgen om de auto binnen te doen en ons iris optijd op de vlieger te zetten .

Di 6 juni : heel vroeg opstaan alle spullen van Iris in de auto en of we go , met piepende banden haha ,op naar de luchthaven !
We leveren de auto in en schuttelen ons naar de luchthaven daar checken we eerst Iris en de koffer in en dan gaan we even ontbijten, nog wat gebabbel en dan nemen we afscheid en of she go 's . Ik neem de trein naar brisbane en dan de bus naar the gap waar ik wat opruim en een rustig dagje doen .
Omdat Chris en Charlotte nog op een aardappel dieet staan maak ik voor mezelf een Thaise curry Met groentjes een rijst.

Woe 7 tot 16 : alles een beetje rustig aan , af en toe een flinke wandeling en wat kettebel en beginners yoga , voor de rest genieten van de rust en van mijn tijd met Charlotte en Chris. Ze werken natuurlijk sommige dagen maar ik kan mezelf wel bezighouden en heb geen zin om grote dingen te ondernemen voor even . Ik ga nog wel wat shoppen in de stad . En we eten elke dag overheerlijk vegan gerechtjes , ik heb ook al veel geleerd ondertussen over voeding en alles daarrond en ik kan jullie zeggen wij weten de helft niet hoor! en thuis mag mijn bolleke mijn test persoontje zijn natuurlijk van mijn nieuwe kookkunsten dankzij Charlotte.

Zat 17 : ik ga naar de stad want ik heb mijn backpack verkocht en een grote koffer gekocht . Die backpack was veel te groot en te zwaar voor mij en daar geraak al lang alles niet meer in . en het is mij gelukt voor een koper te vinden voor een hele goede prijs!
Ik eet men oats en dan neem ik de bus naar King George scuare om het meisje te ôntmoeten , staat daar toch een schaatsbaan zeker en allemaal kraampjes pressies of het is kerstmarkt en dat ijs maar smelten haha . Daarna loop ik brisbane door om Charlotte te meeten op haar werk zei heeft gedaan voor vandaag en Chris komt ook naar hier en dan rijden we naar de shopping, waar ik een belachelijk fantastisch Japans broodje eet , nog nooit van gehoord maar super jammie . En voor de rest want rondkalfuiteren Daarna thuis lekkere corn chouder eten en de dag zit er weeral op!

Zo 18 juni : Vandaag staan we iets of wat optijd op en gaan we naar de farm animal rescue boerderij , echt super tof en heel mooie platelands natuur , dat heb ik hier nog niet gezien , Maar de verhalen over de prachtige dieren die er zitten zijn verschrikkelijk, ze zijn gered uit armbachtelijke situaties en dan moet je het zover niet gaan zoeken hoor! Gewoon de vlees , zuivel, eieren ,wol ,.. industrie. Wat verschrikkelijk wat ze die diertjes aandoen . Ik heb dan ook voor het eerst een varken geaaid en dat is gewoon pressies ménsen huid , en heeft al iemand in de ogen van een varken gezien? Gewoon een mensen oog , niet verwonderlijk dat ze dan ook 90 procent van ons dna delen , en dat leggen wij op ons bord! om het zo cru te zeggen , Iets om over na te denken he ! ik was onder de indruk maar heb er ook vooral va genoten ze nemen daar ook de tijd om met u een heel landschap af te wandelen om de dieren voor te stellen en hun verhaal erbij , heel erg fantastisch allemaal!
Savonds eten we overheerlijke pompoensoep met jammie lookbroodjes.

Ma 19 juni : vandaag moet Charlotte werken en ik gaan wat wandelen en doe niet veels indrukwekkend, maar vanavond gaan we uit eten ... indian food ! Jippie
Long time no see njam njam ! Daarna gaan we langs de vegan bakker voor brownies omdat het lang geleden is . En lekker de voice kijken .dat was het weeral lieve volgertjes tot de volgende keer.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Eddy:
    21 juni 2017
    Ge bent daar wel goe bezig, enjoy!!!!
    dikke knuffel,
    papa