Dagje kuta

9 februari 2017 - Kuta, Indonesië

Lekker uitslapen .... of toch niet altijd vroeg wakker wij he , dus gaan ontbijten en over ons hotelletje een scootertje huren and of to the beach , niet zo'n geweldig strand naar onze mening maar toch even zonnen , het is super warm vandaag dus na een uurtje gaan we wat rondschokkelen door de vele kleine winkelstraten,  het oogt hier meer als een touristishe kuststad in Spanje dan bali , maar koopjes kun je hier wel doen , overal word je aangesproken of dat je een taxi nodig hebt , de ene al wat goedkoper als de andere , en overal kleding dat voor een paar euro de deur uitgaat , We hebben ons toch laten verleiden en een paar broekpakjes en dergelijke gekocht . We moeten ook een boot ticket hebben omdat we toch nog wat graag meer zouden zien dan alle een bali zelf en er liggen zoveel fantastische eilanden in de buurt dus uiteindelijkboeken we bij mda tours een flexibel boot ticket met een fast boot naar verscheidene eilanden en pick up bij ons hotelletje,  dus dat is weer lekker geregeld . Even lunchen bij mc do , waar je ja hoor!l ook rijst kunt krijgen haha maar ook heerlijke burgers en appelflappen hoor , ik heb er maar 3 opgegeten ;-) dan terug ons scootertje op en een beetje uit kuta rijden , het wordt hier beduidend drukker en mensen spreken je zoveel aan om hun diensten aan te bieden dat het op den duur toch op je systeem begint te werken . Dus heel warm , zelfs op de scooter en veel file , komen we uiteindelijk uit op een beach bar helemaal afgelegen en vooral een pak aangenamer en rustiger , we blijven hier wat rondhangen en genieten van de stilte en het zonnetje , we maken er na een kleine strandwandeling op zoek naar een watertempel , die uiteindelijk niets voorstelde , maar we wandelen gewoon lekker terug , springen onze scooter terug op en rijden naar ons hotelletje terug .... veeeeeeeel file , ik ben blij dat Kimbz rijd want hier is het een zottekot! Eens aangekomen in het hotel zien we pas hoe verschrikkelijk rood we alle bij zien , zelfs onze billen van op de scooter te zitten , maar no problem,  wij gaan even heerlijk zwemmen en wat chillen , nog een klapje doen met de ex tour compagnons , daarna douchen onze backpack al inpakken voor morgen,  onze koffer laten  we gewoon in onze kamer staan , lekker gemakkelijk . En even gaan dinneren .... weeral zeer lekker voor weinig geld . En weer ons bedje in ... dodo lieve vriendjes