Indonesië Dagje Ubud met group tour

31 januari 2017 - Niel, België

Om 8.00 u komen ze en onze groepsgenote ophalen, we waren toch om half 6 wakker dus geen probleem! Eerst even gaan ontbijten ook even wennen want buiten toast was er alleen nasi goring en kip in pikante saus maar ook al zouden we het thuis nooit niet doen , het smaakte wel .. dan onze koffers weer bij en de bus op richting ubud ... eerst naar de barong dans gaan kijken lekker buiten , was wel speciaal om eens te zien en erna de bus op naar het museum van maskers niet echt ons ding maar de tuinen op het domein waren wel prachtig!! Daarna nog even gestopt bij een hout ambacht winkel en vervolgens naar de prachtige watervallen van tegunungang nabij ubud ... eerst allemaal gezellige kraampjes door en dan een wandeling naar beneden zeer prachtig en dan terug naar boven natuurlijk om een heerlijke maiskolf op de bbq te eten. Njammiee ... dan weer de bus op naar een fantastisch restaurant in kegentan met prachtig uitzicht over de rijst velden en super lieve mensen en vooral fantastisch eten kipsaté met pindasaus en rijst , mooi gepresenteerd en als nagerecht gebakken banaan wrap met chocola saus . Daarna de bus op naar ubud om daar naar de markt te gaan , het was er super heet maar toch een paar leuke broekpakjes op de kop kunnen tikken mits wat kleine vriendelijke onderhandelingen, want de mensen zijn super nice! Daarna naar het paleis en dan naar ons hotelletje.
Eens aangekomen een fantastisch ontvangst en super hotel , spullen op de kamer en snel even zwemmen en een coctailtje drinken aan het zwembad! Zalig! Daarna lekker eten in het hotel zelf .. wel lang wachten maar hey was best lekker en nog even iets drinken en terug bed in. . Morgen een vrije dag zonder de groep dus what should we do...