Indonesië voor de eerste keer bali , lombok , gili islands

29 januari 2017 - Niel, België

Ik heb best al wel wat reizen gedaan zonder mijn man of Groep maar altijd naar Europese landen of naar Amerika wat ik na 3 keer nog altijd geweldig vind maar nu .... a new adventure in a hole New World!

Na een lange vlucht met tussenstop in signapore eindelijk aangekomen ... Ik stap samen met mijn beste vriendin uit het vliegtuig en bam! Super warm en het is al avond , zalig toch! Er staat iemand te wachten op ons want we hadden een reis geboekt met stip reizen en dus eerst 5 dagen een tour in groep en dan een week vrije tijd . De mensen in onze groep waren allemaal super aardig en nu op naar ons hotel in kuta! We komen aan en zijn niet echt onder de indruk van het hotel maar ja het is al laat dus we zullen morgen wel zien ... wel hebben we grote honger , het is al donker maar gaan toch eens kijken het was net na 11 u zaten ergens achterin in kuta en het was best een beetje eng om rond te lopen zo in een vreemd land met 2 vrouwen , alle restaurants waren al dicht dus gaan we naar de winkel en kochten we wat snacks voor op de kamer en snel terug naar ons hotel wat snacken en bed in want morgen om 8 u moeten we al klaarstaan om naar ubud te gaan we zijn benieuwd :) maar dat vroeg opstaan is voor ons vroege vogels geen probleem in ieder geval ! Tot morgen ...