Terug naar kuta bali

8 februari 2017 - Niel, België

Deze morgen staan we op met een stralend́ zonnetje , we vertrekken na ons ontbijt met onze groep naar een strandje vlakbij met wit zand , en inderdaad een zalig mooi afgelegen strandje met prachtig water ...
Even lekker relaxen met een lekkere ice thee aan het zeetje , er loopt een schattig oud mannetje rond dat zich neerzet en op een zelfgemaakt instrument begingt te spelen , zoooo schattig! Ik heb alweer honger dus eet een lekker mihoen goringske en terug de bus op .... nu rijden we naar een berg dorpje dat eigenlijk als museum wordt gebruikt , dus het originele is echt wel af als alles tentoongesteld wordt . Maar we wandelen er even rond en gaan verder met de bus en rijden naar het oud gerechtshof van bali , met vijvers en zilverwerk en handgeschilderde plafonds , buiten stonde de oudste vrouwtjes sarongs te verkopen en of we go again ... naar de zilveren boedha waar zilverwerk handgemaakt wordt en ook vele goedkoper was dan hier , dus de dames van onze groep hebben hun eens goed laten gaan , maar wij zijn nu niet echt juwelen mensen dus daarna weer door en de laatste stop ons hotelletje in kuta waar we de komend week zouden verblijven , maar wij hebben wel andere plannen met een weekje in Indonesië dan in een super touristish oord te zitten hoor! Dus eens aangekomen in ons hotel in kuta gaan we naar het shopping center omdat we echt wel even beu waren om altijd warm te eten dus zijn we daar een brood en charcuterie gaan halen en heerlijke molleux en reid velvet cake ,om lekker op te boefelen op ons terrasje , maar eerst daar een heerlijke verse smoothie van aarbeien en annanas en een super pikante maiskolf , veel te pikant maar o zo lekker ! Na ons dagje weer ons bedje in want morgen vertrekken we naar ons volgende avondtuur zonder groep , een dagje in kuta bali !