Bye bye ubud op naar lovina

5 februari 2017 - Ubud Palace, Indonesië

Lekker vroeg ontbeten en terug de bus op naar lovigna een lange rit door de bergen .

Onderweg stoppen we op een koffieplantage nu niets speciaal vonden wij persoonlijk en dan rijden we weer door naar lovigna , we komen aan rond lunchtijd en krijgen daar een heerlijk buffet .... mmmmm mihoen goring en gebakken banaan , het ziet ernaar uit dat dit de topper van de vakantie wordt ! Het eten overal is een goede meevaller , niet heel ongezond en best lekker ! Daarna lovigna verkennen , aan Het strand staan zeer opdringerige verkopers die niet van ophouden wisten , het is daar ook lavastrand en eigenlijk ook niet erg proper dus zwemme in het zwembad maar....lekker zwemmen samen met een paar toppers van onze group , erg gezellig! Een lekker cocktailtje en erna een heerlijke massage . Na onze massage , even verfrissen en naar lovigna centrum , het is erg klein en buiten wat restaurantjes en gezellige barretjes niet echt veel te zien , we kiezen iets uit om te gaan dineren en het was weeral erg lekker ! Op de terugweg was het al donker dus hebben we even de taxi genomen , weeral veilig in het hotelletje nog even gezellig op ons terras zitten , en lekker ons bedje in! We konden voor morgenvroeg een boot boeken om naar  de dolfijnen te gaan  zien ,maar we hebben ervoor gekozen om het toch niet te doen omdat we dat in Portugal en Amerika al hebben gedaan , dus kiezen we toch voor de 2 uurtjes extra slaap slaapwel lieve volgertjes ....