lest do this again!

8 juni 2017 - The Gap, Australië

Woe 17 mei : na 2 emotionele weken vertrek ik richting Australië, met veel steun uit onverwachte hoek lukt het me wel , het is weer moeilijk van iedereen afscheid nemen en of we go again ....
2 dagen op het vliegtuig .

Vrijdag 19 mei : ik kom de nacht van donderdag op vrijdag aan en er staan een taxi op mij te wachten , een hele vriendelijke jonge man die heel veel interesse toont in België, hij zet me af bij Charlotte & Chris die natuurlijk moeten werken en lekker liggen te slapen , op de deur hangt een vlag welkom in Australië!
Eens binnen moet ik eigenlijk direct gaan slapen maar ik ben natuurlijk klaarwakker , ik zet mijn koffertje in men kamer en er staan een schattige koala op men bed met een briefje , super lief! Ik laat iedereen weten dat ik goed ben aangekomen en pak een inslapen om hopelijk toch wat te slapen want het is al 3 00 u s nachts .

Wakker s middags en toch wat geslapen , wat rustig uitpakken en een lekker welverdiend doucheke , Charlotte is gaan werken en Chris gaan mountainbiken .
Ik ga mee Charlotte van haar werk halen samen met Chris en we eten spaghetti en babbelen lekker bij ...

Zaterdag 20 mei : super slecht geslapen maar ja met al dat over en weer vliegen was dat te verwachten he natuurlijk, mijn lichaam is helemaal in de war .
We gaan vandaag naar mount cootha lookout , en daar nemen we wat foto's en drinken we een koffietje daarna gaan we naar south bank picknicken aan de rivier en naar de Markt , daarna gaan we eten in een Vegan restaurant, een hamburger en voor de sceptici onder ons je zou het verschil met een echte niet zien of niet proeven ...
Daarna naar huis free willi kijken , leek ons wel leuk en Chris heeft hem nog niet gezien dus ja das toch een die moet je eens gezien hebben film he ...Daarna lekker ons bedje in , hopelijk een betere nacht !

Zondag 21 mei : naar bribie island , ik meet een Duits meisje dat ik via een blog voot au pairs heb leren kennen en ze komt me oppikken hier in the gap dus dat is wel lief he , we rijden naar bribie island maar haar rijden is niet zo geweldig , ze is dan ook nog maar 21 jaartjes oud he ....
Bribie island is mooi maar nu niet zo super speciaal maar het is mooi weer en we kunnen wat op het strad liggen en daarna eten we iets met corn ik weet niet pressies wat het was maar het was wel heerlijk! Daarna rijden we terug naar huis ...

Ma 22 tot do 25 mei : ik doe niets speciaals veel wandelen en kettebell oefeningen en Let serieus wat op men eten en al een geluk er is al een kilo en half af , Jes!
Ik boek nog men vliegtickets naar Spanje en plan men oostkust trip voor als Iris weg is . En voor de rest heb ik een hele fijne tijd met Charlotte & Chris. en wachten tot Iris hier is natuurlijk. ...

Vr 26 mei : ik sta heel vroeg op om een van de eerste bussen te nemen naar het transit center , daar neem ik de trein naar de luchthaven en wacht ik op haar , spannend! Ik zie ze buitenkomen jippieeeee ons Iris is hier! En haar vluchten zijn al bij al goed meegevallen , want ze had wel verschrikkelijke vluchten hoor!
Ze komen ons met een busje halen En daar staat onze huurauto, omdat ik er weeral gestrest uit zie beslist iris om te rijden , haha volledig in hare flow zenne .
We beginnen te rijden en ze mist hare rechtse afslag en rijd recht de ondergrondse parking in hahaha kapot gaan , dat is dus een ticketje nemen en de uitgang vinden en al een geluk moesten we niets betalen want de parkings zijn hier goud.
We rijden verder het is even zoeken alles zo links maar ze doet het super! Maar dan... we moeten een zeer stijle straat op in een woonwijk en we geraken niet naar boven , ze probeert een keertje of 3 a 4 maar dan zijn we te ver naar achter gebold en raken we bijna een hekje en daar achter is een afgrond dus dat is geen goei idee om nog eens te proberen ̂, dus kunnen we er maar beter mee lachen en Iris blijft echt super kalm , ik blij want ik ben nogal een flipkonijn .
Iris gaat bij een huis bellen maar niemand doet open en ik hou een auto tegen leg uit dat wij Europees zijn en niet op de berg graken , het is een aardige man en rijd voor ons even de berg op en geeft ons ook een beetje uitlegt hoe we het moeten doen , en hij was nog niet mis ook niet , iets voor ons Iris ! Haha
3 km later komen we aan bij Charlotte en babbelen een beetje , Iris kan eindelijk haar welverdiend doucheke nemen en even beslissen wat we gaan doen daarna ..
We gaan naar mount cootha en Charlotte rijd mee om ons wat tips te geven , alles loopt perfect en we nemen daar enkele foto's En drinken daar een koffie of milkshake n meet en dan ook Chris die gedaan heeft met werken . Daarna rijden we naar de botonical gardens en wandelen wat rustig rond , zien wat Australische waterdraken en een krokodil en vele vogels en mooie bomen en planten , maar ook veel vieze grote spinnen , en we nemen uiteraard veel mooie foto's van alles .
Daarna rijden we naar kangoeroe point om van het prachtige uitzicht te genieten en een koffie te drinken want ons Iris maar eigenlijk ook ik een beetje zijn dood moe !
Dan weer naar huis Charlotte & Chris en ze maken een fantastische Mexicaanse maaltijd voor ons echt fantastisch! En gelachen dat we hebben Niet normaal . Met alle verhalen en onze thee bag party , het was een hele fijne avond maar nu is het doke tijd ...

1. Eddy:
    8 juni 2017
    probeer zoveel mogelijk te zien, zodat je mooie herinneringen hebt als je terug naar huis komt. Enjoy en have fun. Dikke knuffel van papa.
  2. Karin:
    8 juni 2017
    nog veel plezier meiske , geniet er me volle teugen van, dikke knuf van je make
  3. Bolleke:
    8 juni 2017
    Liefje je doet dat heel goed, vooral genieten van de tijd die je daar nog bent